La primera pràctica de l'assignatura consisteix en la elaboració d'un document que inclogui diferents formats de text, estils, camps, taules, imatges, ... i entregar-lo en format de Microsoft Word (.doc) i OpenOffice Writer (.odt).
Objectius
La pràctica té 2 objectius:
1) Aprendre a utilitzar correctament aspectes bàsics dels 2 editors de text més estesos: Microsoft Word i OpenOffice Writer.
2) Crear un document que es pugui utilitzar de plantilla per la resta d'exercicis del Master en Arxivística.
Requisits
Cal que el document tingui, com a mínim, el següent contingut:
- Portada (Nom, cognoms, assignatura, professor, data)
- Inici de la numeració a partir de la pàgina posterior a la portada.
- Índex de continguts
- Imatges
- Text al voltant de les imatges amb diferents ajustaments de text
- Capçaleres i peus
- Salts de secció amb pàgines horitzontals
- Camps de referència i propietats del document
- Notes marginals
- Títol amb numeració 1, 1.1, 1.1.1, etc...
Entrega
Cal entregar 2 documents, amb el vostre nom i cognoms, tal com s'indica:
Cognoms, nom.doc (fitxer Microsoft Word)
Cognoms, nom.odt (fitxer OpenOffice Writer)
Data límit d'entrega
Forma d'entrega
Alguns enllaços per conèixer més
Microsoft Word 2003
Exemples d'exercicis amb Microsoft Word 2003
http://www.cuadernalia.net/spip.php?article2495Microsoft Word 2010 - Office Wep App on-line (no cal instal·lar res ni tenir llicència)
http://office.live.com/ (cal donar-se d'alta amb un compte de Windows Live)
Pàgina oficial d'OpenOffice en català
Exercicis OpenOffice Writer
Plantilles OpenOffice Writer
Manual OpenOffice Writer
Enunciat TREBALL 1: ELS ARXIUS I L’ARXIVÍSTICA A LA VIQUIPÈDIA
(Introducció a l'Arxivística)
No hay comentarios:
Publicar un comentario